onsdag, januari 04, 2012

...........THE WINNER IS...........!

Hej!

Hoppas ni har haft en riktigt trevlig början på det nya året! :o)
Nu är allt firande slut och så är också min bloggledighet,
och jag tänkte ÄNTLIGEN meddela vinnaren i Magnolias December Blog Hop!

Jag vill börja med att säga TUSEN TACK till alla som deltagit! :o)
Det var så roligt att ni ville vara med! :o)

Såå....

är ni redo!? :o)

*
*
*
*
Jag hör er inte, är ni redo!???
*
*
*
*
tänkte väl det! :o)

*
*
...............VINNAREN ÄR...........

*
*
*
 ........TRUMVIRVEL........
*
*
*


STORT GRATTIS ELIN! :o)

Maila mig din adress på
erlandssonhanna@telia.com
så kommer snart ett hemligt paket från Magnolia att landa i din brevlåda :o)

Än en gång,
stort grattis till dig! :o)

Jag önskar jag kunde ge något till alla som deltagit,
tyvärr håller inte min ekonomi till det,
men jag lovar att ni kommer få fler chanser att vinna godsaker framöver ;o)

Så håll utkik! :o)




Jag önskar er ett GOTT NYTT ÅR!

stor kram
från Hanna

5 kommentarer:

Elin Larsson sa...

Hej Hanna! Oj vad kul jag mejlar dig :D
Gott Nytt År!!!
Kramar
Elin

Sol sa...

Gratulerer Elin! Kos deg med overaskelsen din!! :o)

Anonym sa...

hej svejs hanna!
tänkta bara titta in och önska dig ett gott nytt år och även säga tack för att du tittade in hos mig, alltid lika kul och glädjande att läsa dina kommentarer.
Lycka till med allt skolarbete nu. Hur är det egentligen, vilken klass/linje går du?
plugga på hej o hå, och hoppas att vi snart får se dina underbara skapelser/konstverk igen. Blir såååå inspirerad av dig.

puss o kram

Anonym sa...

:)

Janiel/ janny sa...

Hi Hanna........Love your little tea gift!! So cute and creative!!
hugs...........