onsdag, december 29, 2010

AND........ THE WINNER IS......



Först vill jag tacka alla er som deltog i tävlingen igår,
det var så roligt att ha er här, och få chansen att träffa så många nya scrappare där ute.
För tro mig, jag har läst varenda liten kommentar. ;o)

Funderade en stund på hur jag skulle göra för att dra en vinnare.... vet att de flesta av mina DT-vänner har använt sig av Random.org.
Men eftersom många av de tävlande har kommenterat mer än en gång, (mitt misstag, jag borde ha skrivit att det inte var tillåtet) tyckte jag att det vore mest rättvist att göra på det traditionella sättet. :o)





Såå.... här ser ni skålen med lappar... kanske är det just ditt namn som kommer dras idag? Vem vet.....



Då var det dags.... nu drar jag vinnaren..........

....spänning...



Hmmm... vilken ska jag välja?

*
*
*
*
*
*
*
*
*
vill ni veta?
*
*
*
*
*
säkert?
*
*
*
*
okej.......
*
*
*
VINNAREN ÄR..............
*
*
*




193   SUSAN IN KY!

Congratulations Susan!

Anonym sa...




What a great box I love it I want to make an explosing box, after seeing yours I might just made one today, thanks for sharing

Susan in KY



Susan,
please e-mail me your adress at


Kram,
Hanna



6 kommentarer:

Lena B E sa...

Congrats Susan! :)
Kram/Hugs Lena

Christina V. sa...

Congratulations to the winner!!

Rosa Forino sa...

congratulazioni al vincitore

★★★★★* 。 • ˚ ˚ •。★★★★★★ 。* 。*
° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚★ 。* 。*。 • ˚ ˚ •。★
˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛★ 。* 。*★ 。* 。*
˚ ˛ •˛• | 田田|門| ˚ Happy New Year!
che tu possa trascorrere delle feste speciali con le persone a te care ciao rosa.kreattiva

My'scardcorner sa...

Congratulations to the winner just catching up and your exploding box is beautiful Hanna Happy New to you and yours,.
Myrax

Anonym sa...

Grattis till vinnaren!!
Tänkte bara fråga vart du köper ditt 300g akvarellpapper?
Så suuuuperfina alster du gör! :D Jag älskar dina kort, helt underbara!

/Lisa

Ineke Original sa...

That was a lot of work. Congratulations for the winner!