söndag, februari 21, 2010

Nu börjar mitt scrap-projekt att ta form...

... på pysselbordet och är snart färdigt för fotografering. :o) Blir ingen "sneak peak" idag, för då kommer ni lista ut vad det är. ;o)

Men håll utkik här under kvällen, för då kommer (om allt går som det ska vill säga!) mitt lilla projekt att ligga uppe här på bloggen. :o)

Under tiden kan du passa på att ta en lott i min blogg candy, två inlägg neråt, där du har chansen att vinna två Magnolia stämplar, om du vill. ;o)

Hoppas vi hörs ikväll! ;o)
Då ska jag också ut på en efterlängtad blogg runda... Har varit så dålig på att kommentera hos er det senaste, men precis som vanligt så besöker jag er och är otroligt imponerad av allt fint ni skapar. :o)

Ha det bra!
Många kramar från Hanna

1 kommentar:

Yvonne sa...

Så spennende! Gleder meg til å se hva du har laget!
Klem