lördag, januari 23, 2010

WOW! Magnolia INK Magazine 2....!

Hej!

Nu kommer jag med ett lite gladare inlägg! ;o)

Snacka om humörsvängning...! Från att vara så nere, blev jag på tre sekunder superglad! Tänk så mycket en tidning kan göra...! ;o)

Min snälla pappa köpte det nya numret av Magnolia INK till mig idag när han var ute och handlade. WOW, så glad jag blev! *tack pappa!!!!*



Tidningen innehåller så otroligt mycket fint, och om du, precis som jag, älskar Magnolias söta stämplar, kan jag varmt rekomendera denna sagovärld till tidning!

Den svämmar verkligen över med inspiration, roliga idéer, lättanvända steg-för-steg-beskrivngar och massa annat skoj för en scrappare! ;o)

Är så glad och stolt över att få vara en liten del av Magnolias fantastiska Design Team, även om mina kort aldrig kommer bli så fina som resten av Design Teamets.

Stort tack till Magnolia för alla underbara stämplar, och för att jag får vara DT för er. :o)

Och GRATTIS till Ying och Christine, vars kort fått pryda omslaget. :o)

Kram!

Hanna


8 kommentarer:

celia sa...

What a treasure of a daddy Hanna! ;0) We Belgians can only order and there is much to look at the trouble that I do not, shame because it looks a very nice magazine! Enjoy it, and give your dad a kiss! Love, Celia

Randi Th. sa...

Kjære Hanna!
Jeg kjøpte også Magnolia Ink. For noen flotte kort du har i det magasinet! Jeg er så imponert over hvor flink du er, og så synes jeg den stilen du har på kortene er helt fantastisk flott!!! Ha en herlig helg!
-klem-

Audhild sa...

Jeg har bestilt bladet, gleder meg kjempemasse til det kommer i posten. Jeg er sikker på at du har levert noen flotte bidrag, gleder meg til å se. Du fortjener absolutt en plass i Magnolias design team.

Linanna DESIGNS sa...

Good evening Hanna, wow you have a beautiful blog here, your cards are absolutely stunning, i can not believe you are only 13, how talented you are hunny. Shall look forward to many more visits here, hugs Linda x

Mandy sa...

Hi sweet Hanna, Congratulations on having you stunning creations published, I got my Magnolia Ink yesterday and loved looking at your beautiful cards, wow hunny don't ever think yours are not as good as other peoples because they are amazing.
There is a couple little awards on my blog for you when you have time hunny
love and hugs Mandy xx

Lena B E sa...

Hejsan gumman! Jag har också det nya nummret av denna underbara tidning och jag håller med dig i allt du säger om den, men jag måste säga emot dig på en punkt, dina kort är JÄTTEFINA och du är minst lika duktig som dom andra tjejerna!! :D De kort du hade med i detta nummer var superfina!!
Så nu vet du det. :) Ha det så bra.
Kramar från Lena

Heather sa...

I got my Magnolia Ink yesterday and was I thrilled to see your featured cards, and what do you mean, your cards will never be as nice as the rest of the design teams???? Your cards are equally as good as the others, better than some for me. Your coluring is amazing, your design and details are just beautiful. I have to keep looking again, there are so many elements to view. Congratulations my uber talented friend.
hugs Heather xx

Helle sa...

Hei Hanna,jeg har sagt det før,men kan gjerne si det en gang til : "Du er dyktig" !!
Du finner en ting til deg i bloggen min :-)
Ha en kreativ dag !
Klem fra Helle