söndag, januari 10, 2010

Tack! :o)

Hej!

Hoppas allt är bra med er!

Nu är mitt jullov snart över, endast några få timmar kvar. Imorgon drar allvaret igång igen. Tillbaka till skolan, läxor och allt annat. Om jag ska vara helt ärlig så är det inte hemskt... Jag tycker om att ha saker att göra, att bara sitta hemma hela dagarna blir i längden lite långtråkigt.
Däremot finns det ju roligare saker än att göra än att göra läxor.... Scrappa till exempel... Har däremot varit lite dålig på det också de senaste dagarna.
Fick fullständig idétorka igår som fortfarande inte släppt. Allt blir bara fel. För mycket färg eller för lite, allt ser ut som skräp. Då blir jag lite deppig.

Så går jag in på datorn för att hämta inspiration från era bloggar, och passar på att läsa kommentarerna på min egen blogg också... och jag måste säga TACK!!! Blir alldeles tårögd när jag läser allt fint ni skriver!
Är så kul att ni tar er tid att skriva en rad till mig då och då, och jag försöker svara så fort jag kan. Önskar tiden räckte till mer bara...
Vill också säga tack för alla fina tolkningar av mina skisser som kommit in. :o)
De finns att se i min sidebar, glöm inte att kolla in skaparnas bloggar också. :o) Det är bara att klicka på bilderna så kommer ni dit.

Har också sett att min besöksmätare nått 15 000!
Wow så kul! :o) Känns lite konstigt också, samtidigt.

Nu väntar sängen och sova... men först ska jag städa upp lite snabbt på golvet. Har under dagen lyckats bli stökigt igen...!

I mitten av nästa vecka hoppas jag kunna lägga upp ett nytt kort här igen, om inte idétorkan fortsätter. Hoppas på att snart kunna få tillbaka skaparglädjen igen.

Tack för titten! ;o)
Kramar i massor från Hanna

11 kommentarer:

celia sa...

Hey Hanna, I wish you luck with your school in this new year! With little work and a lot of free time for tinkering, but also very good results in school! Love, Celia

Maria sa...

Hej,hej Hanna, har tittat runt lite hos dig. Måste bara säga vilka underbara kort du gör. Välgjorda med fantastiska detaljer. Du inspirerar, vilken talang. Hoppas din torka släpper snart. Tack för att du bjuder på dig... hit kommer jag igen.
MVH maria

Randi Th. sa...

Hei Hanna!
Fridagene går altfor fort....
Gleder meg til å se hva du viser frem etter hvert. Jeg er ikke kommet meg over "sjokket" av hvor flink du er!!!
Ha en herlig og flott uke, til tross for skole og lekser!
-klem-

Mandy sa...

Hi Hanna,
I hope your cold is better hunny, and don't feel depressed I don't believe anything you create could look like "junk"
Enjoy time with your friend at school and don't work too hard
love and hugs Mandy xx

Anonym sa...

Wish you good year at school dear Hanna, no problems with your creations that are so outstanding !!!
Just a little message to let you know that I'm so happy to join you in Magnolia Design Team, I received the news from Magnolia today and I wanted to share with you.
Sending you a big Hug !!!
Mag ;)

Frida sa...

Hello Hanna :) Tänkte höra med dig som verkar ha använt blogspot en bra tid, finns det ngt sätt att kolla sin statistik här? Se hur många som läst sin blogg osv...

Dena sa...

Have fun at school! I'll be watching your blog for your next amazing creation. There is no way you could have "junk".
Hugs to you!
Dena

Articsisters sa...

Tar mig en tur via ”min bloggrunda” sida. Om du tycker det är olämpligt så plocka bort min kommentar. Det är så farligt att surfa runt för jag måste titta på det du gjort sedan sist.


Jag vill bara berätta att vi har rea på Articsisters stämplar i helgen så vi får rum med de nya som kommer in. Vi öppnar upp med 50 % rabatt. Ett perfekt tillfälle att fynda fina textstämplar inför tillverkningen av Alla hjärtansdagkorten. Vi har REA från fredag den 14 januari till söndag den 17 januari.

Välkommen in
Lisbet
Articsisters

Astrid sa...

Hei Hanna:-)

Har sittet og sett igjennom bloggen din og synes du lager så nydelige kort!!!
Helt utrolig at du "bare" er 13 år (kanskje du er lei av å høre det nå.....) og lager så mye flott...
Du fargelegger motivene dine så nydelig og har så flott fargesammensetting på kortene dine:-))
Du er bare så flink!!
Gleder meg til å følge bloggen din!! Legger meg til som følger og håper det er ok;-))

Ha en riktig god helg!

Klem,
Astrid

Kamilla sa...

Hoppas din torka går över, det är ju helt sjukt underbara fantastiska kort du skapar!!! du är ju en naturbegåvning av sällan skådat slag!
Kramisar och jag skickar lite viretuell skaparlusta *kramar om*

Jilli sa...

Hi Hanna, chin up hun, nothing you create can be associated with "junk"! You are a source of inspiration to me and hopefully will continue to be for a long time to come! To prove my point I've made another card using your latest fab sketch ... here.
Hugs Jillix