söndag, september 20, 2009

Två awards från Ida & Rekordträffen i bilder! ;o)

Hej!

Hoppas ni har det bra!
Igår packade jag mina scrapväskor och åkte iväg till rekord träffen i Mölnlycke, med många (250 stycken!!!) glada scrap - och - stämplare. :o)


Hade inte träffat någon av dom som var där "live" tidigare, så det var lite nervöst! ;o)


Och naturligtvis var jag lika blyg som vanligt! Men, men, det är ju som det är! ;o) Är man blyg så är man och det är ju inte så mycket att göra åt! ;o)




Vill också passa på att tacka alla mina snälla bordsgrannar för en lyckad och trevlig scrap träff! Så kul att träffa er! :o)


Också stort tack till Lisa och Therese för lånet av stämplar! ;o)



Bilderna från träffen har jag "lånat" hos Therese.




Ett hav av kreativa pappers pysslare! ;o)

Några butiker var också på plats... fanns "lite" saker där jag bra gärna hade velat köpa... ;o) Men jag håller för tillfället på att spara ihop vartenda litet öre jag kommer åt till scrapmässan, så det blev ingen shopping för mig igår...! :o(


Föresten, är det någon som ska dit!? Kanske ses vi där??? ;o)






Mycket folk som sagt...!





... och här kommer ytterligare ett bildbevis på folkmassan! ;o)




Här är några av de trevliga scrappare som satt jämte mig... ;o)
Och fick jag någonting gjort då!?
Nästan ett helt kort! ;o) *ler* Hade ju fullt upp att hinna med att kolla på alla andras saker också...! ;o)
Men roligt var det, och definitivt en inspirations kick. ;o)
Så det gör jag gärna om...!!! ;o)
Har fått dessa fina Awarder från snälla Ida - tusen tack vännen! :o)
Blev så glad och sätter stort pris på dom!



Skickar dessa två vidare till...
Återigen hinner jag inte kommentera i era bloggar ikväll,
men ska försöka hinna med detta imorgon efter skolan.
Önskar er en fortsatt trevlig kväll!
Kramar från Hanna

4 kommentarer:

Therese sa...

Åh tack gulle dig för awardsen ♥
Självklart fick du låna fotona, helt ok:)
Jag kommer på mässan...attans att allt ska vara så dyrt bara och jag kunde ju inte hålla i pengarna igår...
Kramar om

Lisa sa...

Hej vännen!
Tack själv! Tycker inta alls du var blyg! Tycker det var alldeles väldigt modigt att komma på träffen utan att känna någon av oss. Men du ska veta (och detta är helt ärligt och något du absolut ska ta till dig) att alla som träffade dig tyckte du var en jättego tjej och ALLA var superimponerade av det du gjorde!!! Jag är väldigt glad att jag äntligen fick träffa dig och hoppas att det blir fler gånger. Kanske du följer med på fler träffar...?
Många kramar till dig från mig!!!!

Therese Fredriksson sa...

Hej! Har hittat hit av en slump via Suz/Kortmajas blogg. Är grymt imponerad av dina kort. Sååååå fina. Känner mig jätteinspirerad av dig och kommer absolut använda dina kort som inspiration. Hoppas det är ok =) Kram Tessan

Pernilla ~Pillan~ sa...

Det var väldigt trevligt att träffa dig med, jag satt ju bara en liten stund på Thereses plats mellan jobben... men kul att få träffa lite nytt folk! Många var "nya" för mig också! Kram