lördag, september 12, 2009

Award från Hanne! :o)

Hej!
Hoppas ni har det bra!

Blir ett snabbt inlägg idag innan maten. :o)
Har fått en award från söta Hanne, från Norge! Tusen Tack vännen!

Om du inte redan kikat in på hennes blogg och sett hennes underbara alster, ta en titt här och njut av detaljrika kort i härliga färger! :o)

Än en gång, tusentals tack till dig, Hanne! :o)


Måste tänka igenom vilka som ska få den här awarden från mig. Har så svårt att välja! Det finns ju så otroligt många duktiga kortmakare där ute, som förtjänar alla awarder som finns att få + lite till, och känner alltid att jag inte kan ge ut dom till tillräckligt många.


Så jag återkommer med en lista i mitt nästa inlägg. :o)


Sedan vill jag också passa på att tacka er som kikar in här via scraptoppen! :o)

Var inne och kollade runt där igår - mycket bra ställe att hitta nya, roliga bloggar på! - och fick se att jag just nu ligger på 23:dje plats! Wow! :o) Det är så roligt! :o) *superglad*

Och nu är det bara en vecka kvar tills rekordträffen! :o)
Hihi, märks det att jag längtar dit!? ;o)

Nu måste jag gå! ;o)
Ha det bra!

Stora Kramar från Hanna

Inga kommentarer: