tisdag, augusti 18, 2009

Sista Dagen, KAOS & Bilder från trädgården

Hej!

Ja, precis som överskriften lyder, så är det sista dagen idag!

Dels den sista dagen på mitt sommarlov, dels den sista dagen att delta i mitt lotteri! :o)

Stort tack till alla er som är med! :o)

Återkommer imorgon eftermiddag med vinnaren (om jag överlevt min första dag på högstadiet, vill säga! *ler*) och kanske, kanske ett nytt kort också! ;o)


Håller på med mitt första KAOS kort, det blir rosa - det också! ;o)
Märks det att jag älskar den färgen!? ;o)

Har nu tänkt igenom vilka som ska få mina kommande KAOS-awarder och de tre mottagarna kommer vara

Supermillis - Marie Louise

Annacarin

och sist, men absolut inte minst

Carina W




Så här skriver Yoli, som är skaparen bakom "KAOS":

KAOS(Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)
En levande logga som sänds till någon man uppskattar.Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.Och på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.Varje KAOS-award innehåller:
Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig SkaparglädjeSkaparens eget namnStorlek: 10x15cm
Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på.I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem.


Och så kommer lite bilder från trädgården igen!








Ha det bra!
Kramar från Hanna

6 kommentarer:

Mia sa...

Hej!
blev så glad när jag hittade in till din blog då hittade jag ju din pärlblog också.
Kanske ska man starta en blog till, till sina smycken. Jag har en butik där jag säljer både pärlor & scrapmaterial. Så jag tillhör de där som håller på med lite allt möjligt :D Ska bli kul att följa dina bloggar!
//mia

Carina sa...

Lilla rara Hanna!
Läser med glädje att du gett mig en KAOS.Blir såååå glad och överraskad.Skall vårda den ömt och hänga upp den på bästa platsen.

Många kramar från förmodligen den kanske äldsta till den yngsta!

Marie-Louise sa...

Åh va gullig du är, tack!!! Blir så himla glad (och överraskad) så du anar inte! Stort lycka till din första dag på högstadiet, det kommer gå toppenbra! Här börjar inte skolan förrän på måndag, så mina grabbar får njuta några dagar till :):) Ha en fortsatt bra vecka! Bamsekram!

Anonym sa...

Hallo;D!!
Det ser så fint ut på gården deres:D Kunne godt tenkt meg å bodd på en gård:P!
Lykke til i morgen da!! Søsteren min begynner også på ungdomsskolen i morgen, hun er også spent:D Kos deg!! Gleder meg til å se ditt neste kort;D
klem Ida:o)

Carina sa...

Det går säkert alldeles utmärkt i morgon. Kan tänka mig att det känns lite extra nu när du/ni kommer att vara minst igen. Men en sak ska du veta.... du är en av de största här i alla fall.

May-Bente sa...

Flotte bilder, Hanna!!
Gikk det greit å begynne på ungdomsskolen?? Håper det iallefall og lykke til.

Klem:))