måndag, augusti 31, 2009

Fyra Awarder från Ida och Marianne!

Hej!
Blir ett snabbt inlägg idag mellan läxorna... var ju hemma från skolan några dagar förra veckan, så nu har jag läxor i fyra olika ämnen att ta igen...*suckar*

SO, NO, Svenska och Spanska.... har gjort tre av dom, nu är det bara det sista kvar, så jag tyckte jag förtjänade en liten paus! ;o) *ler*

Ska alldeles strax ta tag i den sista - spanskan. Så svårt! Men denna gången är det i alla fall inte 47 glosor... *skratt*. Men 5 är fullt tillräckligt tycker jag! ;o) *ler*
Har fått några awards från Ida och Marianne!
Vad glad jag blev för dom! Tack!

Den första är både från MARIANNE & IDA- tusen, tusen TACK!

Till den här awarden, följde också en liten utmaning. :o)

"Skriv fem saker som du gillar att göra."
Okej, detta blev svårt!!!
Bara fem!??? ;o)
Men jag ska göra mitt bästa.... ;o)
Jag gillar att.....
- Göra kort!!!!! (förvånade!?:o))
- Vara tillsammans med mina kompisar. :o)
- Skratta! :o)
- Rita och måla.
- Pärla - och allt annat pyssel också tror jag! ;o)
Ger denna award vidare till
Dessa awarder har jag fått av IDA - Tusen TACK!


Denna award ger jag vidare till

Denna award ger jag vidare till


Denna award ger jag vidare till
Audhild

Hinner inte lämna några kommentarer i era bloggar idag, kommer göra det imorgon efter skolan, men om du hittar ditt namn och din blogg i någon av listorna under awarderna, är det fritt fram att ta dom! :o)
Ha det bra,
kramar från Hanna

14 kommentarer:

Carina sa...

Hej,Hanna!
Hoppas att skolstarten går enligt planerna?Är inne och kikar lite i din blogg och vad skådar mitt högra öga ......en award!!
Blir så kollosalt lycklig över den.
Tack lilla Hanna!

Marie-Louise sa...

Oj, tack!Va gullig du är! Har varit lite dåligt med aktivitet hos mig men bloggar om awarden i nästa inlägg :) Ha det så bra! Kram!

Linda sa...

Tack snälla du, vad du e gullig!

Papirdilla sa...

Tusen takk for awarden, Hanna! Den setter jeg virkelig stor pris på:)Det var så snilt av deg.

Håper du får en riktig god kveld.
Klem,
Hanne

Erica sa...

Ett stort grattis alla din awarder. De är du verkligen värd med så mycket fint och underbart som du skapar.

Kramar Erica

Camilla sa...

Tuusen takk for award!! Så koselig du ville gi en til meg!:)))<3 Og gratulerer med alle du har fått, det er deg vel fortjent! Du lager helt nydelig kort, som gjør meg stum av beundring!!
Ha en fin uke fortsatt:)
Klem, Camilla.

Rosjen sa...

Tack Hanna! Ja, jag ska till Rekordträffen, har minsann anm.nr ett! *lol* Leta efter en namnskylt med Jannike, så har du hittat mig!

Tiina sa...

Hej Hanna!
ååh vad roligt att jag fick en award av dig!! Jag blev superglad :-))Tusen tack, tack,tack
Ha en bra skoldag imorgon
Varma kramar Tiina

Monica sa...

Åhhh tack snälla rara Hanna! Det värmer otroligt mycket i mitt hjärta! :-) Stora kramar!!

L8 sa...

Tusen tack Hanna! Även för den goa kommentaren du lämnade :)
Hoppas det gick bra med spanskan också. Du kanske kan hjälpa mig med att bli bättre på att färglägga så kan jag hjälpa dig med spanskan...hihi
Kramis

Fru Larsen sa...

Hej Hanna!

Det var sødt af dig at give mig en award, imorgen kommer den ind på min blog, men nu må jeg vist i seng, har arbejdet hele aftenen!

Godnatkram fra
Fru Larsen

LenA sa...

Tusen tack för den fina awarden och dina snälla kommentarer!
Blir så jätteglad när jag ser att du varit och hälsat på hos mig!

Kram Lena

Susanne sa...

GRATTIS!! Du vann min BlogCandy i Juli!!!! Maila mig din adress så skickar jag dig den omgående!! Bild finns att se i min blogg.
countryscrap@telia.com

Kram
Susanne

Anonym sa...

Åååååh, stort grattis Hanna!!!!! Vilket underbart candy du vunnit hos Fanny!!!!