lördag, april 25, 2009

AWARD!!!

Har inte hunnit blogga så mycket den senaste tiden och inte heller kunnat besöka era bloggar så mycket som jag velat. :o(
Har fått en Award från Jannhild.
Tusen Tack! :o) Sätter otroligt stort pris på den! Tack så hemskt mycket Jannhild! Kika in på hennes blogg här! :o)

Skulle vilja ge den till så många fler...

Det är nästan helt omöjligt att välja...

Men jag har valt att skicka vidare denna Award till:

Hanne

Jojjo

Camilla

Camilla

Kim

Har ett nytt kort på gång. Var på Magnolia härom kvällen och köpte lite nya saker. Tror kortet ska bli rosa... får väl se hur det blir! ;o)

Fick ett mail igår, med lite frågor om min färgläggning som jag tänkte svara på.

*Jag färglägger med Distresser, både refiller och dynor, på Akvarellpapper.

*Målar lager på lager, en teknik som jag fått lära mig av Camilla och som jag trivs väldigt bra med. Det vill säga att man börjar med att göra ett ljust lager med färg och sedan skuggar med mer och mer färg utmed kanterna.

*Till håret använder jag mig av färgerna Antuiqe Linen, Vintage Photo, Brushed Corduroy, Frayed Burlap och Walnut Stain. Ibland även lite Scattered Straw till grunden.

Om det är något du undrar över, är det bara att maila. Jag hjälper gärna till om jag kan. ;o)

Du kan nå mig på

erlandssonhanna@telia.com

Nu ska jag ut i solen en stund. Är så härligt väder ute! :o)

Tusen Tack för era söta kommentarer jag blir såå glad!

Kramar i Massor

från Hanna

9 kommentarer:

Papirdilla sa...

Tusen takk for award. Den ble jeg veldig glad for:-)

Så flotte kort du lager. Jeg er virkelig imponert over hvor flink du har blitt på så kort tid!

Klem,
Hanne

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings sa...

Hanna Hanna.. wow.. stunner.. i love love your cards!
thank you also for your award!

xxx
claudia

Camilla sa...

Åååå så snill du er!! Tusen takk Hanna!!:) Denne ble jeg glad for! Du lager fantastisk flotte kort.

Klemmer fra Camilla.

Camilla sa...

Åååå så snill du er!! Tusen takk Hanna!!:) Denne ble jeg glad for! Du lager fantastisk flotte kort.

Klemmer fra Camilla.

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Hejhej!

Skulle först och främst komma in och säga tack för påhälsningen i min blogg. Men jag fastnade ett tag då jag studerade dina grymt vackra alster! Så fina kort, påskris och tovade ägg därtill! Wow, jag är djup imponerad!!
Kul att kia in här, jag återkommer säkerligen!

Ha de så gott!
Kram / Angelica

Ilus sa...

Halloj!
Jag tror att du ska kolla in Papersarkens blogg...

/maria

Lena Katrine sa...

Hei og hå!

Gratulerer med awarder - dem har du fortjent!
Jeg er virkelig imponert over kortene dine - og bloggen i det hele tatt! Her er det masse talent!
Må nok følge med videre her :o)

Ha en fin dag! Klem

Camilla sa...

Hei igjen Hanna! Det ligger noe til deg i bloggen min..:)
Ha en fin dag!
Klem, Camilla.

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Hejhej igen!

Hoppas du haft en trevlig valborg och en trevlig helg!

Du har lite grejer att hämta i min blogg!

Kramkram / Angelica