fredag, december 19, 2008

ÄNTLIGEN JULLOV!!!!!!!

Jaaaaaaa!!!! *skuttar runt*
Kommer precis hem från skolavslutningen i Öxabäcks Kyrka. Min klass hade lussetåg i början och sedan sjöng hela mellanstadiet Jingel Bell Rock och
Tomten jag Vill Ha en Riktig Jul.
Nu, nu äntligen, är det Jullov! :)

Håller på med ett mappkort som jag ska ge en kompis till mig i jul. Tänkte lägga en liten present i... får se vad det kan bli ;)
Har försökt mig på ett mappkort tidigare i år, men lyckades inte alls... :( Så jag gav upp...
Men nu såg jag Camillas helt underbara kort och bestämde mig för att testa igen, det måste ju bara gå!!! ;)
Har blivit färdig med mitt sista julkort för i år också, ska skicka dom i morgon hade jag tänkt, bättre sent än aldrig.... ;) Skulle ju egentligen skickat dom i Tisdags, men det blev inte av...
Hade tänkt lägga ut kortet här på bloggen i morgon, ska försöka bli bättre på att blogga under lovet. Har haft en hel del att göra i skolan nu på sista tiden, massor av redovisningar nu innan jul.
Allt ska ju vara färdigt före lovet.

Jaa, nu är det inte långt kvar till Julafton, bara 6 dagar. Känner mig stressad. Har fortfarande inte bestämt vad jag ska ge mamma och pappa i Julklapp.
Tycker inte riktigt det känns som om det är jul än. Den här hösten har gått otroligt fort. Känns som om det var igår vi satt där, hela skolan, i musiksalen och rektorn hälsade oss välkomna efter sommarlovet. Och nu är det plötsligt jullov...

Ha det bra!!!
Kramar
Hanna

Inga kommentarer: