fredag, december 12, 2008

Lucia & Pysselhörna

Hej, hej!
Nu är jag tillbaks igen! Blev inget uppdaterat igår.

Ja,imorgon är det Lucia, men i skolan har vi firat Lucia idag.
6:an ( min klass ) hade lussetåg och lärarna bjöd på lussekatter och pepparkakorna som vi bakade på pysseldagen i onsdags.
Jag var så nervös, hela vägen in i musiksalen i skolan, där vi skulle göra vårat första uppträdande. Tänkte på allt som kunde gå fel och vad som kunde hända. Men när vi väl stod där, var det inte så farligt i alla fall. Ingenting brann upp och jag svimmade inte, blev bara väldigt varm, min Lucia krona skavde lite, men vad gör det? Det kunde gått så mycket värre, och jag är så glad för att ingenting hände!!! :)

Sen hade vi bara kul!!! :) Vi var runt i byn och lussade på lite olika ställen.

I kväll ska jag på disco i Byggdegården, så jag måste snart slita mig från datorn...bara en liiiten stund till;)

Hade tänkt visa min lilla hobbyhörna som blev färdig för ett litet tag sedan. Tack så hemskt mycket pappa!!!



Japp, här sitter jag och pysslar! :)


På hyllan över bordet har jag mina hobby böcker, min mapp med omonterade stämplar, lådor med pärlor mm.

Väska med lite allt möjligt...




Hyllor med monterade stämplar och lite dekorationer, distresser, Stickles, EmbossingPulver och lite mer...

Jag vill säga ett stort TACK till er som lämnat små söta kommentarer om mina kort, jag blir så glad!!!

Och så vill jag säga förlåt, för att texten i bloggen har varit otroligt liten!

Ska bättra mig, jag lovar!!!

Nej, nu måste jag göra mig i ordning till discot ;) :)

Ha det bra!!!

Stor Kram

Hanna

1 kommentar:

Lim sa...

Nice craft area...I'm organizing mine but right now everything is a mess...
Looove the re-inkers, that's what I use almost the time.

hugs,
LIm