tisdag, december 09, 2008

Inget kort att visa...

Har inget kort att visa er idag. Kanske kommer ett ikväll... Om jag hinner...
Blev inte riktigt färdig med mitt kort igår heller :(
Har lite problem med att välja stämplar. Blir inte som jag vill :(
Medan jag satt och pysslade igår var Grävlis inne.
Han gillar inte när jag embossar, men annars tycker han det är roligt att vara med, ÖVERALLT!!!
Ett tag kollade han på medan jag pysslade, men sedan tröttnade han och gick bort till mina halsband istället...




Ja, jag vet inte om jag tycker den här leken är så bra... Men han verkar ju tycka det är kul..........
I morgon är det pysseldag i skolan. Det ska bli kul! :)

Nu är det inte långt kvar till Lucia. På fredag ska 6:an (min klass) ha Lucia tåg i Musiksalen. Roligt, men samtidigt nervöst.
Jag har scenskräck, så jag hoppas på att få stå längst bak i ett hörn någonstans, helst där jag inte syns.... ;) :)
Ha det bra!
Stor Kram
Hanna








Inga kommentarer: